חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קניית מכונת טיח: ניתוח כלכלי וחישוב תמורה למחיר (ROI)

בעולם הבנייה המודרני, יעילות היא מפתח. רכישה וקניית מכונת טיח מביאה פתרון טכנולוגי שמבטיח לשפר את יעילות תהליכי הבנייה, להקטין עלויות ולקצר זמנים, ולתת לכם יתרון בשטח אל מול המתחרים שלכם שלא עובדים עם מכונות טיח, או עובדים עם דגמים נחותים יותר משלכם ופחות יעילים, שגורמים לכך שמשך העבודה על על פרויקט ולקוח תהיה ארוכה יותר, התייעלות בעבודה בכלל, וקניית מכונת טיח איכותית יותר בפרט, לא רק תייעל את העבודה שלכם מידי יום בשטח עם כל לקוח, אלה היא גם תביא לכם יתרון מקצועי על פני המתחרים שלכם,  אתם תראו יותר מקצועיים בעיני הלקוחות שלכם במיוחד החדשים !, כמו כן תראו  יעילים וזריזים יותר  בפני הלקוחות בעת העבודה , ובסופו של דבר תקבלו יותר המלצות ויהיו גם יותר לקוחות קבועים וחוזרים בעסק שלכם, כך שהעסק יצליח יותר ויהיה יציב יותר,  אם כך היתרונות בקניית מכונות טיח הם גם מקצועיים וגם פיננסים, ולכן בחישוב החזר ההשקעה במכונות טיח וההשפעה של קנייה זו על העסק שלך,  ניתן לקניית מכונות טייח משקל חשוב מאוד בחשיבה העסקית שלנו , ונראה את החזר ההשקעה עליה  כחיובי מאוד, ואת ההוצאה על מכונת טיח כמאוד  כדאית . 

מומלץ שתבחנו את היתרונות הכלכליים והמקצועיים של השקעה במכונת טיח. בהשוואה להמשך עבודה בשיטה הידנית בעבודות טיח, על ידי ניתוח התמורה המקצועית והכלכלית שתקבלו מההשקעה בקניית  מכונת טיח (ROI) לעסק שלכם, והשפעתה של קניית מכונת טיח  על עלויות הפרויקטים של העסק לטווח הקצר והרחוק, ההוצאות השוטפות ,חיסכון בזמן עבודה עם כל לקוח,  וכל עניין אחר של העבודה החודשית השוטפת בכלל .

השקעה ראשונית בקניית מכונת טיח וחישוב ROI:

ההשקעה הראשונית בקניית מכונת טיח יכולה להיראות גבוהה בהתחלה. אך כמו כל השקעה שהמטרה שלה היא עסקית, חשוב להבין קודם כל את החיסכון בעלויות  העסק לאורך זמן לטווח הקצר והרחוק  שקניית מכונת טיח תביא איתה, את החיסכון בזמן בעת העבודה בשטח עם מכונת טיח איכותית ויעילה , ואת מהירות המעבר ללקוח הבא כמה שיותר מהר כי סיימתם את העבודה עם כל לקוח מהר יותר ! , מה שמפנה זמן ביומן העסקי לעוד לקוחות,  כמו כן  את החיסכון בהוצאות שוטפות ישירות או עקיפות שקשורות לעסק עצמו, בעבודה ידנית תצטרכו יותר כוח אדם, ויותר שעות עבודה, גם בזבוז גדול יותר של חומרים ( פחות יעיל ) , אך עם מכנות טיח העבודה תהיה מהירה יותר , איכותית יותר ומדויקת יותר עם פחות בזבוזי חומר גלם לעבודה וזה חיסכון משמעותי , ובכלל בגדול חשוב להבין את החיסכון העסקי בכל עניין בעסק,  שמגיע מהשקעה העסקית בקניית מכונת טיח לעסק שלכם .

מכונת טיח מודרנית יכולה אמנם לעלות מספר עשרות אלפי שקלים (תלוי בדגם וביכולותיה),  אך יש גם אופציות מצוינות וזולות יותר, וגם אפשרות לקנות מכונת טיח יד 2 מעולה ואחרי בדיקה מקצועית של מומחים שנוסתה כבר בשטח ותעלה הרבה פחות .  כדי לחשב את ה-ROI (החזר השקעה) מקניית מכונת טיח לעסק שלכם , יש להשוות קודם כל את העלות הכוללת של הפרויקטים והעבודה השוטפת בעסק שלכם לפני שקניתם מכונת טיח, אל מול העלויות בעסק שלכם היום בעבודה ידנית בלי מכונת טיח איכותית , מהירה וחסכונית !. כולל חיסכון בזמן העבודה הכולל ( שזה אומר  עובדים, פלוס מהירות ייצור הטיח של המכונה אל מול עבודה ידנית ) , הפחתת בזבוז חומרים,  ועלויות תחזוקה נמוכות יותר, וכמובן חיסכון בכמות כוח האדם בעסק ועוד .

חיסכון בעלויות ויעילות:

קניית מכונת  טיח מאפשרות לצמצם משמעותית את זמן העבודה על פרויקט, כי היא מבצעת את מה שמספר עובדים עושים ביחד, מהר יותר בצורה משמעותית, ביעילות יתר , באופן איכותי ומדיוק יותר מאשר בעבודה עם מכונת הטיח באופן ידני , כך שהעבודה היא מקצועית יותר, יעילה יותר  מבחינה עסקית , וחסכונית בזמן מאוד לעומת עבודה ידנית,  ובעיניי  הלקוח תראה טוב יעיל וזריז הרבה יותר, כך שהוא ימליץ עליך ללקוחות נוספים ויביא ליציבות העסק והצלחה פיננסית  גדולה יותר בשבילך , וכן עבודה עם מכונת טיח היא חסכונית  הרבה יותר מבחינת חומרי גלם לתפעול העסק באופן שוטף כך שההוצאות על חומרים יקטנו בהרבה !  ,  פחות בזבוז חומר= עבודה חסכונית ומדויקת יותר מבחינה מקצועית ובעיניי הלקוח שלך , מה שיביא לעוד לקוחות מרוצים והמלצות  . בעוד שעבודה ידנית יכולה לדרוש מספר עובדים לאורך כמה ימים, מכונה יכולה להשלים את אותה עבודה במהלך שעות בודדות עם פחות עובדים. זה משחרר עובדים למשימות אחרות בעסק, וזה מקנה עוד יתרון מקצועי והתייעלות של העסק שלך ,  מפחית את הצורך בימי עבודה ארוכים מאוד ומתישים , או שמשחרר לך זמן לעוד לקוחות נוספים על פני כל היום , מה שמוביל לחיסכון זמן וכספי ניכר, לרווחים גבוהים יותר, ולחיסכון בשעות העבודה שתצטרך לשלם לעובדים, מלבד אם הם מתפנים ללקוחות נוספים , מה שיביא לך מן הסתם עוד הכנסות נוספות ופריחה של העסק.

איכות ודייקנות:

קניית מכונת טיח לעסק שלך ושימוש קבוע בה יום יום אצל כל לקוח במקום עבודה ידנית,  מבטיח גם אחידות ודייקנות גבוהה יותר בתהליך הטיח לעומת עבודה אנושית ידנית על ידי עובדים . כי המכונה מפזרת את הטיח באופן אחיד על המשטח, מה שמבטיח גימור חלק ומקצועי יותר ללא פגמים שנפוצים בעבודה ידנית. האיכות הגבוהה יותר של הגימור לא רק שמפחיתה את הצורך בתיקונים ובעבודות מחדש, אלא גם מעלה את ערך הנכס ללקוח, ומן הסתם שהלקוח מרוצה יותר, וחסכתה לו ולך זמן וכסף,  והוא עוד מבין שערך הנכס שלו עלה, הוא לא רק ישלם לך בשמחה את מחיר השירותים שלך , אלה גם יחזור אליך כלקוח חוזר וקבוע, וימליץ  עליך ללקוחות נוספים, כך שקניית מכונות טיח היא התייעלות של העסק מכל הבחינות, מקצועית, כלכלית, ניהול זמן, וכמות עובדים ,  ויש בקנייה זו רק יתרונות ללא חסרונות !

בזבוז חומרים וטיח:

קניית מכונת טיח מפחיתה בזבוז חומרים על ידי שימוש יעיל ומדויק בכמויות הנדרשות. בעבודה ידנית יש נטייה לערבוב כמויות גדולות מדי של חומר. דבר העלול להוביל לבזבוז כאשר חומר עודף מתייבש ואינו ניתן לשימוש. השימוש במכונה מאפשר קביעת מדויקת של כמות החומר הנזרק ומפחית בזבוז, אין ספק שעובדים הם רק בני אדם והכוונה שלהם טובה תמיד לעשות עבודה טובה ויעילה, אך הם לא מכונות והם עושים גם טעויות רבות ומבזבזים בטעות חומרי גלם רבים, הם גם איטיים יותר בעבודתם, נשחקים יותר, מתעייפים וכו,  אין ספק שכל בעיות אלה של בזבוז זמן, טעויות אנוש,   בזבוז חומרים וכסף,  נפתרות על ידי קניית מכונת טיח לשימוש קבוע בעסק שלך .

שימור עבודה והפחתת תחלואה:

בקניית מכונת טיח לעסק שלך ולצוות העובדים אתה מקל על העובדים שלך פיזית ונפשית מאוד !, כי עבודה עם מכונת טיח  מפחיתה את העומס הפיזי על העובדים ,הם עובדים פחות קשה, ולכן גם נשחקים פחות, נפצעים פחות, מרוצים יותר ולכן גם פחות נעדרים מהעבודה, וכמובן  עובדים בריאים יותר ומרוצים יותר ,עושים עבודה טובה יותר , איכותית ומדויקת יותר, כי הם רעננים יותר ושמחים יותר , וכך הם  גם יישארו כעובדים קבועים אצלך זמן רב יותר, מה שיתרום ליציבות העסק שלך מבחינה מקצועית, עסקית, וכללית   . בקניית מכונת טיח אתה פותר את הבעיות של שחיקת עובדים , עבודה ידנית בטיח דורשת מאמץ פיזי רב ועלולה לגרום לפציעות רציניות ממאמץ יתר , לפציעות חוזרות , ולבעיות בריאותיות אחרות. שימוש במכונה מפחית את הצורך בעבודה פיזית כבדה ומוריד את הסיכוי לפציעות במהלך העבודה.

קניית מכונת טיח -מסקנות

אין ספק ! השקעה בקניית מכונת טיח  לעסק שלך , יכולה להוביל לחיסכון כלכלי משמעותי, תוך שיפור באיכות העבודה מבחינה מקצועית , ניהול זמן בעסק, חסכון בחומרים יקרים, שביעות הרצון של הלקוחות מן העבודה שלך והצוות, חיסכון בכמות עובדים, התייעלות בעבודת העובדים בעסק,   ובריאות העובדים. כלומר קניית מכונת טיח יכולה להביא לשיפור בכל עניין ועניין בעסק שלך ולכן קנייתה היא מאוד כדאית לך  ולעסק מבחינה מקצועית וכלכלית.

וכאשר תבצע  חישובי  החזר תמורה להשקעה מקניית מכונת טיח לעסק . ניתן יהיה לראות שגם אם ההוצאה הראשונית על מכונת טיח איכותית לעסק שלך תהיה יחסית  גבוהה ,  ההשקעה  במכונת טיח ,תחזיר  את עצמה במהירות באמצעות חיסכון בעלויות, שיפור ביעילות והפחתה בזמן הבנייה. לכן עבור: חברות בניין, טייחים, קבלנים ויזמים שמחפשים לייעל את העסק שלהם לחדש, ולשפר את תהליכי עבודתם בעסק מבחינה מקצועית , ואת העסק עצמו בכל עניין ועניין , מקצועי, כלכלי, ניהול זמן, חיסכון בחומרים ועובדים  . וכמובן לשפר את העסק מבחינה  רווחית ,  השקעה במכונת טיח היא אופציה נכונה מאוד וחשובה, שכדאי לשקול ברצינות.